Discuția inițială
Identificăm cu ajutorul tău zonele din business-ul tău care pot fi îmbunătățite
For GRAND Ideas
Am acoperit deja cele mai importante motive pentru care este bine sa ai un site de prezentare asa ca alege sa il dezvolti alaturi de echipa potrivita!
Dezvoltand sute de proiecte atat pentru comapanii mici cat si pentru companii foarte mari, avem experienta necesara finalizarii celor mai complexe proiecte.
Toate proiectele Grand Soft sunt personalizate pe nevoile clientului. Dezvoltam cu grija doar proiecte serioase de aceea garantam ca proiectul tau va fi unic.
Ne perfectionam zi de zi cu cele mai noi tehnologii si suntem angrenati frecvent in masterclass-uri de perfectionare pentru a va oferi cele mai bune servicii si solutii software
Suntem alaturi de tine si dupa finalizarea proiectului pentru orice problema sau modificare vei avea nevoie. Succesul tau este si succesul nostru.
Colaborarea noastră
Identificăm cu ajutorul tău zonele din business-ul tău care pot fi îmbunătățite
Stabilim etapele pe care le vom urma pentru a implementa soluțiile necesare scalării business-ului tău
Te bucuri de noua identitate a afacerii tale și căutăm împreună soluții de dezvoltare continuă
Proiecte recente
Un CRM este un sistem software cu ajutorul căruia o companie gestionează interacțiunile sale cu clienții actuali și potențiali. Un CRM software este folosit pentru a organiza, automatiza și sincroniza diferite activități ale departamentelor de vânzări, marketing sau suport clienți.
Cu ajutorul unui CRM o companie poate înregistra tot istoricul interacțiunilor cu clienții într-un mod standardizat, stochează datele de contact ale clienților într-un singur loc, poate trimite oferte etc. Aceste date sunt disponibile pentru cei care au drepturi de a le accesa.
Scopul unui CRM este de a stoca într-un singur loc toate datele despre clienți pentru a le folosi pentru creșterea vânzărilor, respectiv îmbunătățirea loialității și relațiilor cu clienții.
De exemplu, HERMES CRM este un soft dedicat echipelor de vânzări, în special pentru cele care fac vânzare consultativă. Rolul acestuia este acela de a-i ajuta pe oamenii de vânzări să își planifice și să respecte tot procesul de vânzare, de la lead până la client nou.
Calendarul de activități, reminderele, posibilitatea de a colabora și împărți task-uri cu un alt coleg pentru a realiza diferite activități la același client, rapoartele de activitate, forecast și vânzări sunt doar câteva dintre instrumentele din HERMES CRM pe care directorii de vânzări și echipa lor le pot utiliza pentru a crește vânzările.
In timp ce CRM-ul se ocupă de managementul relațiilor cu clienții, ERP-ul se ocupă de managementul integrat al tuturor operațiunilor de business cu ajutorul unei singure soluții software.
Practic un sistem ERP leagă departamentele și circuitele de business între ele prin intermediul unei singure baze de date comune pentru toată lumea și a automatizărilor de operațiuni și procese pe care le realizează ERP-ul.
Datele din ERP sunt apoi distribuite către fiecare persoană care are drepturi de acces și nevoia de a lucra cu acele informații pentru a-și îndeplini cât mai bine activitatea și/sau către orice sistem informatic care integrat cu ERP-ul, cum ar fi o platformă de e-Commerce/site de vânzări online.
Cu ajutorul unei aplicații de tip ERP se poate realiza introducerea, colectarea, validarea, prelucrarea, agregarea, transferul și exportul datelor, într-un mod sistematic și eficient. Datele din ERP sunt apoi distribuite către fiecare persoană care are drepturi de acces și nevoia de a lucra cu acele informații pentru a-și îndeplini cât mai bine activitatea și/sau către orice sistem informatic care este integrat cu ERP-ul, cum ar fi o platformă/ magazin de vânzări online.
Un program ERP îmbunătățește semnificativ capacitatea de raportare, analiză și de luare a deciziilor de business datorită faptului că departamentele din firmă utilizează o bază de date comună, care conține date uniforme, corecte și actualizate în timp real, integrate cu fluxurile de lucru ale organizației,